perjantai 1. helmikuuta 2013

Hirvee tsemppi!

Grrrrrr, rrrräyh! Vitsi mikä fiilis on tänään - ja vielä hyvässä mielessä!! Energiaa on pitkästä aikaa vaikka muille jakaa :D
 
Tumblr_mhjml9qo7u1s2cvz2o1_1280_large
 

 
Tänään on siis ollut oikein hyvä päivä. Salitreeni vaihtui päivällä sittenkin kotitreeniin erinäisistä syistä, joista pienin ei todellakaan ollut ulkona vallinnut räntäsade.. Sain kuitenkin hyvän treenin painettua läpi, ja säästin aikaa kun ei tarvinnut kävellä salille ja takaisin. Päädyinkin sitten siivoamaan, ja järjestelemään jopa keittiön kaappeja. Tämän jälkeen lähdin kaverini kanssa kaupungille kahville (yep, enää ei räntäsade haitannut..) ja sain rentouduttua oikein mukavasti. Pysyin tietenkin dieetissä ja join vain kahvia.
 
 
Tumblr_m7twdp2oga1r7dliwo1_500_large
 
Ruokailuvälit venyivät tänään pitkiksi heti aamusta, söin aamupalaa noin 9.30 ja seuraavan kerran treenin jälkeistä ruokaa vasta noin 15.00. Tästä huolimatta nälkä tai heikotus ei ole vaivannut ja kaikki päivän ruoat tulee kyllä syötyä. Ekojen ruokailujen välinen pitkä aika johtui tuosta treenistä ja palkkarista tänään.
 
 
Tumblr_mflok5sqpc1rxvrlvo1_500_large
 
Siitä huolimatta, että päivä ei ole mennyt suunnitelmien mukaan on ollut oikein superpäivä. Aamulla olin lenkillä hyvin kärttyinen ja rähisin jokaisella pylväällä jumittavalle koiralle, mutta aamiaisen jälkeen fiilis parani. Nyt tuntuu, että pystyn kyllä saavuttamaan tavoitteeni. Ei ole epäilystäkään, ettenkö voisi onnistua! Muutkin onnistuvat, miksi en minä? Minulla on kaikki avaimet joita onnistumiseen tarvitsen - olen omaksunut ruokailut hyvin, en ole sortunut ahmimaan, nautin ruokailuista ja liikunnasta, saan tukea ja kannustusta lähipiiriltäni, olen sitoutunut tavoitteisiini. Miksi ihmeessä aina epäilen omaa pärjäämistäni? Tätä minä halua, tälle minä voin elää.
 
 
Fitness-motivation_without-struggle-there-is-no-progress_large
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti