keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Haaste

Sain haasteen Mimiltä, kiitos siitä!

~Ohjeet~
Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista!


0_large


11 faktaa minusta

1. Opiskelen ammattikorkeakoulussa, valmistun vuoden sisällä.
2. Pystyn syömään samaa ruokaa monta päivää putkeen, en kaipaa yleensä vaihtelua.
3. Rakastan hikiliikuntaa.
4. Katson harvoin elokuvia.
5. Paheeni on karkit ja sipsit, mäkkisafkat ja muut ei juurikaan minua houkuta.
6. Voisin elää maitorahkalla, uusin ''löytöni'' on kombota siihen omenaa ja kanelia, nams.
7. En osaa viheltää.
8. Ikävöin usein ihmisiä ympärilleni, mutta silti pidän huonosti yhteyttä vanhoihin kavereihin.
9. Haaveilen jatkuvasti uusista sporttivaatteista, tällä hetkellä tahtoisin uudet värikkäät lenkkarit ja Adidaksen kollareista.
10. Olen laiska pitämään huolta ihostani.
11. En ymmärrä fantasiaelokuvia tai kirjoja.

Tumblr_mkfzh0fbyf1s9at8yo1_500_large

Kysymykset minulle

1. Jos saisit muuttaa yhden asian elämässäsi tai itsessäsi, mikä se olisi?
Elämässäni muutaisin ehkä kuitenkin sen, että haluaisin jonkinlaisen suhteen. Olen periaatteessa onnellinen yksin, mutta silti. En tiedä. Itselleni tahtoisin enemmän itsekuria ja suvaitsevaisuutta itseäni kohtaa.

2. Mitä onnellisuus sinulle tarkoittaa?
Tyytyväisyyttä omaan elämään ja suvaitsevaisuutta itseä ja muita kohtaan. Elämänhallintaa ja hyväksyntää.

3. Miten vietät aikasi kun olet yksin kotona?
Asun yksin, joten teen suurimman osan asioista yksin kotona ;)

4. Jos unohdetaan kaikki mahdolliset kuviteltavissa olevat rajoitteet niin mitä haluaisit tehdä työksesi/mikä olisi ammattisi, jos nyt pitäisi valita ja kaikki olisi mahdollista?
Jotain liikunta-alaa varmaankin tekisin, tai sitten jotain eläimiin liittyvää hyväntekeväisyyttä.

5. Mitä elämääsi kuuluu 10 vuoden päästä?
Olen edennyt urallani, minulla on tasapainoinen parisuhde ja olen tyytyväinen kehooni. Olen terve ja minulla on hyvät ihmissuhteet.

6. Puoliksi tyhjä vai puoliksi täysi?
Täysi.

7. Kumpi oli ensin, muna vai kana? ( Minä tiedän vastauksen!!!)
Muna.

8. Mitä syöt aamuisin?
Kaurapuuroa, raejuustoa, mansikoita ja mehukeittoa. Tai proteiinikananmunabanaanilettuja.

9. Liikutko tarpeeksi tai ylipäätään?
Liikun tarpeeksi.

10. Mikä on mielestäsi kaunein asia sinussa ulkoisesti ja sisäisesti?
Sisäisesti rehellisyys, avoimuus ja napakkuus. Ulkoisesti.. Jaa-a, ehkä poskipäät :D

11. Kohteliaisuus jonka olet viimeksi kuullut?
Olen kuulemma reipas ja positiivinen!


Tumblr_mkfzx4ej5y1s9at8yo1_500_large

Omat kysymykseni muutamalle haastetulle:

1. Miten rentoudut?
2. Mikä saa sinut kirjoittamaan blogia?
3. Mikä sinua motivoi elämässä?
4. Mikä on parasta elämässäsi?
5. Mitä mieltä olet tositv:stä?
6. Lempiruoka ja ohje siihen?
7. Tee vai kahvi vai ei kumpikaan?
8. Rohkeinta mitä olet tehnyt viimeisen kuukauden aikana?
9. Mikä on tärkeintä materiaalista mitä omistat?
10. Tärkein kauneudenhoitorutiinisi?
11. Mitä pelkäät?

Ja haastan seuraavat bloggarit

Cherrysnoww

heidi

Taniannah

Lula

Haastan nyt vain neljä, mutta säännöt on tehty rikottaviksi ;)





2 kommenttia: